Abonnement

Onze tarieven houden we graag eenvoudig. De hoogte van het abonnementstarief hangt alleen af van het aantal actieve relaties dat je hebt.

Relaties per jaar
Tarief per jaar

0 –

500

€ 180,00

501 –

750

€ 230,00

751 –

1 000

€ 275,00

1 001 –

1 250

€ 315,00

1 251 –

1 500

€ 350,00

1 501 –

2 000

€ 410,00

2 001 –

2 500

€ 460,00

2 501 –

3 000

€ 500,00

3 001 –

4 000

€ 575,00

4 001 –

5 000

€ 645,00

5 001 –

7 500

€ 805,00

7 501 –

10 000

€ 955,00

10 001 –

15 000

€ 1 235,00

15 001 –

20 000

€ 1 505,00

20 001 –

25 000

€ 1 765,00

25 001 –

30 000

€ 2 015,00

30 001 –

40 000

€ 2 495,00

40 001 –

50 000

€ 2 955,00

50 001 –

60 000

€ 3 395,00

60 001 –

70 000

€ 3 815,00

70 001 –

80 000

€ 4 215,00

80 001 –

100 000

€ 4 990,00

100 001 –

120 000

€ 5 755,00

120 001 –

140 000

€ 6 510,00

140 001 –

170 000

€ 7 635,00

170 001 –

200 000

€ 8 740,00

200 001 –

250 000

€ 10 590,00

250 001 –

300 000

€ 12 430,00

300 001 –

350 000

€ 14 260,00

350 001 –

400 000

€ 16 080,00

400 001 –

500 000

€ 19 710,00

500 001 –

600 000

€ 23 330,00

600 001 –

700 000

€ 26 940,00

700 001 –

800 000

€ 30 540,00

800 001 –

900 000

€ 34 130,00

900 001 –

1 000 000

€ 37 710,00

  • vast bedrag per jaar
  • onbeperkt aantal nieuwsbrieven
  • zonder Laposta-logo
  • gratis sjabloon op maat
  • ook telefonische ondersteuning
  • white label mogelijk

Aantal nieuwsbrieven

Tot tariefgroep 23 mag je je relaties een onbeperkt aantal nieuwsbrieven toesturen.

Vanaf 100.000 relaties (tariefgroep 23 of hoger) mag je voor de genoemde tarieven je relaties gemiddeld maximaal 72 nieuwsbrieven per jaar toesturen (is gemiddeld zes nieuwsbrieven per relatie per maand). Bij overschrijding van dit aantal rekenen we 1,40 euro per duizend extra verzonden nieuwsbrieven.

Charitatieve instellingen

Charitatieve instellingen bieden we een vaste korting van 25% op onze tarieven.

Nog meer relaties?

Bij meer dan een miljoen relaties vragen wij je contact met ons op te nemen. Wij stellen dan een offerte op maat voor je op.

Eigen IP-adres(sen)

Bij grote aantallen relaties kan het zinvol zijn één of meerdere eigen IP-adressen voor het verzenden van je nieuwsbrieven te gebruiken. Met een apart IP-adres kun je een eigen verzendreputatie opbouwen.

Abonnement aanvragen

Als je een abonnement op ons programma wilt, kun je contact met ons opnemen. In overleg bepalen we in welke tariefgroep je valt.

 

Hoe wordt mijn tariefgroep bepaald?

 

De hoogte van je abonnementstarief hangt af van het gemiddelde aantal actieve relaties dat je hebt.

Aantal actieve relaties

Actieve relaties zijn alle relaties in je mailinglijst(en) aan wie je een nieuwsbrief kunt toesturen. Omdat het aantal actieve relaties als gevolg van aan- en afmeldingen en in- en uitschrijvingen fluctueert, wordt voor het bepalen van je tariefgroep uitgegaan van het gemiddelde aantal actieve relaties.

Het gemiddelde aantal actieve relaties per maand en het jaargemiddelde dat hierop is gebaseerd, wordt in Impression Mailing voor je bijgehouden.

Nieuw abonnement

Als nieuwe abonnee word je – in overleg – ingedeeld in een tariefgroep. Je krijgt vervolgens van ons een factuur ter grootte van het bedrag dat hoort bij deze tariefgroep.

Als je tijdens het abonnementsjaar grootschalig relaties invoert en je (voorlopige) jaargemiddelde minstens vier tariefgroepen (of 500 euro) hoger is dan tevoren ingeschaald, sturen wij je tussentijds een extra factuur. Met deze aanvullende factuur wordt voorkomen dat je aan het einde van het abonnementsjaar veel moet bijbetalen.

Aan het einde van het abonnementsjaar stellen we vast hoeveel actieve relaties je gemiddeld in dat jaar daadwerkelijk hebt gehad. Kom je uit in een hogere tariefgroep, dan betaal je achteraf extra over het verschil tussen beide tariefgroepen. Kom je uit in een lagere tariefgroep, dan restitueren wij je het verschil.

Verlenging abonnement

Bij verlenging van je abonnement word je op basis van het gemiddelde aantal actieve relaties in het voorgaande jaar ingedeeld. Ook bij verlenging bekijken we aan het einde van het abonnementsjaar weer of je goed was ingedeeld. Als je in een te lage tariefgroep zat, betaal je extra; als je te hoog was ingedeeld krijg je het teveel betaalde achteraf gerestitueerd.